پورتال جامع سرگرمی و فرهنگی

  • ۰
  • ۰

من با لیسانس اقامت چه کشوری را می توانم بگیرم؟


روادید فرودگاهی
گرفتن اقامت دائم یک کشور از دو طریق میسر است،به صورت مستقیم یا با واسطه کار چند ساله.

در رابطه باقسمت مهاجرت مستقیم می توانید در سری اقامت وب سایت موسسه مهاجرتی آریانا پارس اطلاعات لازم را کسب بکنید .که در بالای همین صفحه موجود است مشاهده بکنید که آیا گرفتن اقامت دائم کشوری با همین مدرک لیسانس جهت شما میسر است یا خیر؟

به طور کلی صرفاً با مصرف از مدرک لیسانس،شانس کمی جهت گرفتن اقامت دائم کشورها بصورت مستقیم وجود دارد ولیکن در کشورهایی نظیر استرالیا، نیوزلند و کانادا می توانید از طریق مهاجرت از تخصص با داشتن پارامترهای دیگر شبیه سابقه کاری،مدرک زبان و…

جهت اقامت دائم مستقیم کار بکنید (اطلاعات مربوط به انواع این مهاجرت در وب سایت موسسه مهاجرتی آریانا پارس در بخش مربوط به هر کشور موجود است

ولی در این مطلب می خواهیم در رابطه با اخذ اقامت دائم از طریقراهنمای های غیر مستقیم با واسطه حرف کنیم. گفتنی است بیشتر افرادی که خوب به اخذ اقامت دائم کشورهای اروپایی، آمریکا و دیگر کشورها شده اند از یکی از طریق زیر خوب به این امر شده اند،اما این نکته قابل ذکر است که تمام ی اینروش ها مورد تائید موسسه حقوقی آریانا پارس و وکلای پایه دادگستری این موسسه ناست .

۱)روش اول:گرفتن توصیه شغلی از یک کارفرما با حداقل پیشنهاحقوق ارزشمند ۲۳۰۰ دلار که شخص بعد از کار برای ویزای کار در کشور مورد نظر و پرداخت مالیات حقوق های دریافتی بین ۳ تا ۵ سال، ً خوب به اخذ اقامت دائم کشور می شود.در عمل اینشیوه فقط زمانی میسر است که کارفرما معین فقط جهت شخص متاضی (بواسطه آشنائیت یا روابط فامیلی)درخواست کار را تسلیم اداره مهاجرت می نماید چرا که در بیشتر کشورها،اولویت اعطای ویزا کار با افرادی است که ساکن این کشور هستند فلذا روش های بعدی فرد دی تر می باشند .

روش دوم: با ورود به کشور مورد نظر از طریق پذیرش تحصیلی در مقطع بالاتر یا تکرار مقطع قدیم ، شخص متقاضی اقامت دائم کشور، با دو امکان روبرو می شود که اولی اتمام مقطع در کشور مورد نظر پیدا کردن شغل بر اساس مدرک اخذ شده در همان کشور است که این روش، مطمئن ترین راه جهت اخذ اقامت دائم کشور است برای چه که با دریافت مدرک تحصیلی از دانش کده های معتبر کشور آشنایی با شرایط آن کشور به خصوص این مطلب که بیشتر کشورهای جهان ، به دانشجو بعد از اتمام تحصیل، فرصت جهت انجام کار میدهند، متقاضی اخذ اقامت دائم به راحتی نائل به انجام این کار می شود. حال این کار در دو دسته کشور صورت پذیر است:

۱ کشورهایی که تحصیل در آنها رایگان است اخذ مقطع لیسانس به راحتی بدون پرداخت هیچ نرخ ای میسر است.

۲ کشورهایی که انگلیسی زبان هستند می توان در آنها بعد از تحصیل زود تر کار پیدا کرد.



ولی امکان دومی که فرد با ورود به کشور مورد نظر خود با ویزای تحصیلی، پش روی خود دارد این مطلب است که بعضی وقتها فرد بعد از ورود به کشور مورد نظر از طریق ویزای تحصیلی، اقدام به جستجو جهت شغل مورد نظر می کنند بعد از پیدا کردن شغل مورد نظر خود تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار و کار کردن به مدت ۳ تا ۵ سال خوب به اخذ اقامت دائم این کشور می شوند.

روش سوم: اخذ اقامت دائم با داشتن مدرک لیسانس، این مطلب است که بعد از دریافت ویزای تحصیلی کشور مورد نظر، شخص می تواند از طرقی نظیر سرمایه گذاری، پناهندگی … اقدام به اخذ اقامت دائم آن کشور نماید. که این راه نیز شانس زیادتری از اقدام مستقیم جهت اخذ اقامت دائم جهت افراد متقاضی دارد.

  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • ممد لج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی